2009/06/14

文章主題: 告別演唱會獨白

告別演唱會獨白 發表於: 星期日 三月 04, 2007 2:03 am
轉載自聚榮堂 (感謝堂子裡的朋友所加的註解)
十三年前,一個刻意的機會,我專登(特意)加入了娛樂圈。由一個細個的時候(小時候)一直孤獨的我,變為周圍好多人包圍一齊(一起)工作的張國榮棗LESLIE。點解(為什麼)我要話LESLIE呢,理由就是因為我細個的時候(小時候)其實系(是)叫做BOBBY,但是我又好俾(給)怕人地(別人)誤會我是另外一種動物,所以就改了一個稍微SEXY少少名“LESLIE”。剛入行的那個時候,其實系乜野(什麼)都不識,又什麼都不知。比起來依家(現在)的新秀就幸福好多,一入行就有形象顧問幫佢地(他們)包裝,又有人教他們邊D(哪些)說話可以講,邊D唔好講,所以個陣時(那時候)我就好似盲頭烏蠅(蒼蠅)咁(那樣)亂撞、亂咁碰釘,撞過幾次好應(碰了幾回很中),差D黑到無得撈(差點倒楣到幹不下去),不過始終都系俾我捱過咗,因為理由就是我好倔強!我唔衰得!但是我又要承認一樣嘢(一件事),當我剛入行的時候我唱過的歌,系核突(噁心)到痹(麻目)!全部系雞仔聲、“GRA GRA”聲,不過在那個時候我肯認衰,我亦都系肯認低威。所以我就專摣(找)曬個陣時大紅大紫的歌星的唱片返屋企(家)日聽夜聽,從佢地個度(那裏)揣摩一下乜嘢叫做唱歌。
譬如話阿SAM(許冠傑)、阿LAM(林子祥)、關正傑,仲有(還有)今晚都有來的ROMAN(羅文)。都系我學習的對象。雖然話我的路途比較多起伏,但始終俾(給)我等到一個機會,就是一位好知心的填詞人鄭國江先生。佢(他)填咗(了)一首《風繼續吹》俾我。由個陣時開始我的事業漸漸有曙光,打下落來譬如話《MONICA》、《不羈的風》、《為你鍾情》……甚至《當年情》、或者近期少少的《無心睡眠》、《側面》等,都令我系樂壇企得穩腳步。……多謝!啊,以下落來呢,容許我借少少時間多謝我三位朋友,亦都系我樂壇路途裏邊、音樂旅途上邊重要的人物之一。
第一位就是黎小田MICHEL。你不要見他個樣好似茄菲貓咁樣成日搞笑,其實佢做嘢(做事)的時候就是好認真,我記得開頭幫我錄音個陣時,真是俾佢鬧到只狗咁,不過今晚我專登請他返來做嘉賓,理由就是我想他分享一下我今次做演唱會的快樂。第二位就是陳小寶。小寶就是自從我加入新藝寶唱片公司之後,他一直俾我好多自由,無論是在精神上還是在行動上,所以先至(才)可以令到我出了一些我喜歡的歌曲同埋(和)你地中意的唱片。第三位,亦都是最後一位,亦都是最重要的一位,就是每晚坐在控制臺上面跟我共患難的我的經理人陳淑芬。你別看她咁(這麼)瘦啊,她的魄力比許多男人還好。咁(那),尤其是我記得系華星的時候,一路開始到了依家(現在)我地(我們)兩個都是化險為夷,兩個都是努力默默向上游。所以今日我可以系呢度(在這裏)開咁多場演唱會全靠你。多謝曬!咁當然啦,做到呢個演唱會全靠的其實是最主要的都是在座的每一位朋友,我唔會忘記你地(你們)的,多謝!老老實實了,我作出這個抉擇,其實都幾(挺)重大。理由就是我當這次是人生的大事之一,但是我不是輕舉妄動,也都唔系好衝動咁樣去安排呢件事。因為當我看以往的一些記錄,有些好光輝燦爛,也系閃閃生輝的明星,或者是前輩,佢地(他們)都系最光芒的時候告別,到依家我們仲咁記得佢,我知道我這個抉擇,不會錯得去邊(哪兒)的。有一句嘢(有一句說話)是好傷感的,我每一晚我都沒講到,今晚我可以同你地講,就系話,“啊,其實做一位藝人很多時他的痛苦就是因為我地的快樂同埋滿足要建築在觀眾之後,也就是說觀眾快樂同埋滿足後我地才可以擁有。
”同埋另外一樣嘢就系話,“如果一個藝人可以及時知道自己什麼時候去告別的話,佢同埋佢的歌迷或者佢他的影迷,大家都會難過;但是如果當我們跌咗落來(掉下來)的時候、當我們離開的時候,就只有我自己一個人難受。所以我是一個聰明人,我一定會走這段路。未來的日子裏面,我也仍然都唔會偷懶,我仍然都會做番一個好勤力的張國榮。不過我會做一些自己一路好渴望想做、又從來未有做過的嘢,譬如話:讀電影啦,學彈琴啦,仲有一樣嘢,明益(擺明是便宜於)你們的,開COFFEE SHOP,到時你們的票尾留返來(留下來),作為紀念也好,仲有一樣嘢,就是你們拿票尾去我的咖啡店飲咖啡或奶茶,第一杯免費。好嗎?但是我撚(想)過了,三十幾萬杯咖啡或奶茶,第一年已經蝕曬大本,不過呢個蝕本生意我樂於去做,只要你們開心就得了。最後,也都是最緊要的一樣嘢我要交代的,就是話:我這次離開樂壇,是在全無壓力之下離開,點解我要咁做呢,並不是和任何人有關聯,我只是想在最多掌聲的舞臺上面告別。今晚咁多人錫我(這麼多人疼我),我知道這最多掌聲。多謝!我珍惜今晚的每一刻,也都珍惜在座每位朋友對我付出的感情。你地來送我,我好滿足。多謝!
_________________這些年來,生活叫我不安的感覺,全因放你於我心中,至倖免。

沒有留言: