2009/06/21

《金枝玉葉》幕後花絮

煙火 發表於: 星期一 十一月 24, 2008 10:55 pm 促膝長談討論區

《金枝玉葉》現場報導
    
    靚靚哥哥床上蜜語
    
    原來,講「波經」可以在球場講,可以在電視機前講,亦都可以在床上講。不過,不同地方講的「波經」,可能是講足球籃球網球或是人球。無錯,是人球,亦即是男人或女人的胸部。
    
    床上戲
    
    喂:『o黎啦!』哥哥張國榮一講完就雙手一伸頭一縮,脫去身上T恤,然後跳上大床竄進被窩,準備同袁靚靚來一場「床上戲」。 露兩點的哥哥為求完美,避免身體郁動時穿崩露出褲頭,索性將短褲脫掉,只穿內褲。 可惜,袁親親沒露點沒露膊,甚至連性感內衣都欠奉,因為這場「床上戲」不是「咩野」,而是酒醉後發夢,所以,袁靚靚穿得好密實。 雖然沒有床上肉搏,不過袁靚靚同哥哥 在試完戲後,就即場上演一幕「口鬥」,你一言我一語互相捉弄。 『嘩!哥哥你(胸)好犀利!』靚靚指住張國榮的胸部,然後又說:『你有埋波罅添!』 『梗系啦!好似你咩!我閑閑地都夾到條鎖匙,你就連支牙籤都唔得!』哥哥揶揄靚靚時,全人類都在笑。 『你好衰架!你咁講人地好自卑架!』雖然給哥哥踩袁靚靚沒嬲還在笑,因為,她對自己的身材都幾滿意,『雖然我系瘦,不過我絕對唔系飛機場上一粒沙,起碼都系飛機場上嘅「安全泊」果然是個「安全泊」,因為靚靚穿上西裝時,依然有「睇頭」,並不平面方角。
    
    ----------------------------------------------------------
    榮哥哥被封「Kiss聖手」
    
    「吻」完之後,靚靚封哥哥張國榮做『Kiss聖手』,因為哥哥夠放帶她入戲,既然夠放, 那麼有沒有…..? 靚靚聽到記者的出位元問題,立刻大叫站在另一角接受記者訪問的哥哥不要答,靚靚話:『答無既話,我唔系好無面?!』 點知榮少不理三七廿,一句話,『無反應。』立刻引得大家笑呵呵。
    
    此時,工作人員突然將片廠的燈熄滅,漆黑一片之下, 又聽到靚靚大叫:『哥哥小心D,咁多女人圍住你。』 靚還作狀擋在哥哥前面,大叫:『我要保護你。』 逗得張國榮啼笑皆非。大家都看得出,榮少好照顧靚靚,靚靚在哥哥面前也特別乖巧精靈,兩人已到沒有年齡、男女性別的限制。所以,『金枝玉葉』幕前與幕後都是一出好戲。
    

沒有留言: